خرید موتورسیکلت

مشاوره خرید موتور سیکلت

بر اساس نوع نیاز و بودجه مشتری موتورسیکلت مناسب پیشنهاد می گردد.

معرفی مرکز خرید معتبر

معرفی نمایندگی های مجاز و معتبر جهت خرید نقد و اقساطی موتورسیکلت

خدمات پس از فروش

سرویس های دوره ای و آچارکشی تخصصی بعد از خرید موتورسیکلت های صفر و کارکرده

برند های موتور سیکلت

خرید موتور سیکلت

خرید موتور سیکلت صفر و دست دوم

خرید موتور سیکلت در شرایط جامعه کنونی به یکی از الزامات برای حمل و نقل  سریع و آسان تبدیل شده و بیشتر افراد جامعه جهت تسریع کار ها به خرید موتور سیکلت های متفاوت روی آورده اند. در ادامه، نکات و راهنمایی‌هایی را برای خرید موتور سیکلت صفر و دست دوم معرفی می‌کنیم.

 

خرید موتور سیکلت صفر

 

تعیین بودجه

قبل از شروع به جستجو برای موتورسیکلت صفر، برآوردی دقیق از بودجه خود داشته باشید. این شامل هزینه‌های خرید موتور سیکلت و همچنین هزینه‌های مربوط به بیمه و سرویس های دوره ای موتورسیکلت می‌شود.

 

تحقیقات بازار

قبل از خرید می توانید از طریق فضای آنلاین و مشاورین فنی تعمیر موتور سیکلت جهت تجربه در زمینه ایرادات و معایب بنیادین موتور سیکلت ها راهنمایی بخواهید و هوشمندانه و آگاهانه موتور سیکلت خود را انتخاب نمایید.

 

مشاوره خرید موتور سیکلت

نظرات متخصصین فنی تعمیر موتورسیکلت و ویدئو های نقد و بررسی موتورسیکلت ها می‌توانند به شما در انتخاب مناسب کمک کنند.

 

بررسی مدارک و گارانتی

موتورسیکلت مورد نظر با تمامی مدارک لازم هویتی(مبایعه نامه،کارت موتورسیکلت و کارت گارانتی معتبری برخوردار باشد. تا از صحت خرید قانونی خود مطما شوید.

 

خرید موتور سیکلت دست دوم

 

بررسی وضعیت فنی موتور سیکلت

قبل از هر چیز، موتورسیکلت دست دوم را به کارشناسان متخصص این حوضه نشان دهید تا از وضعیت سلامت و کارایی موتور، گیربکس، ترمزها، روغن و سایر قسمت‌های فنی مطمئن شوید.

 

سوابق تعمیرات

اگر موتورسیکلت قبلاً تعمیر شده است، سوابق تعمیرات و نگهداری را با مشاورین فنی موتورسیکلت در میان بگذارید. این می‌تواند به شما اطلاعات مفیدی در مورد وضعیت عمومی موتورسیکلت بدهد.

 

بررسی مدارک جهت

از صحت مدارک موتورسیکلت جهت خرید موتور سیکلت اطمینان حاصل کنید. همچنین، موتورسیکلت باید به نام فروشنده ثبت شده باشد و تمامی مدارک را به شما ارائه دهد و پس از خرید به نام شما گردد.

 

قیمت مناسب

بازار موتورسیکلت‌های دست دوم متنوع می باشد. قیمت بازار مقایسه کنید و نسبت به بودجه و هزینه های سرویس موتورسیکلت خود آگاهانه خرید نمایید. به اینکه دقت کنید پایین بودن بیش از حد قیمت موتورسیکلت قطعا دلایل خاصی دارد و قبل از خرید باید این دلایل بررسی شود تا از خرید موتورسیکلت های معیوب جلوگیری گردد.

خدمات و مشاوره خرید موتور سیکلت

آچارکشی و سرویس دوره ای موتورسیکلت

چرا گروه پژمان موتور

تخصص و تجربه در صنعت موتور سیکلت

 

گروه پژمان موتور از معتبر ترین کلینیک های تخصصی تعمیرات موتورسیکلت می باشد که دارای نیرو های متخصص و با تجربه در صنعت موتور سیکلت است. برای خرید موتور سیکلت بهترین راهکار ، بهره بردن از تجربیات فنی فعالین این حوضه در بخش تعمیرگاهی می باشد زیرا از تمامی نقاط قوت و ضعف موتورسیکلت ها آگاه می باشند.

 

معرفی بهترین مراکز خرید موتور سیکلت

 

همکاری با مراکز معتبر مانند گروه صنعتی نیرو موتور و شرکت همتاز باعث اطمینان از خرید موتور سیکلت باکیفیت برای خریداران می باشد.