پذیرش موتورسیکلت ها به دو صورت در تعمیرگاه موتورسیکلت گروه پژمان موتور انجام می گردد که توضیحات لازم جهت استفاده از آن ارائه می گردد.
خدمات پس از فروش شامل سرویس های اولیه و دوره ای موتورسیکلت می باشد که پس از خریداری موتورسیکلت مالکین آن جهت بهره مندی از خدمات گارانتی موظف هستند در کیلومتر های تعیین شده به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط گارانتی می توانید روی لینک های زیر کلیک کنید.
سرویس و آچار کشی موتورسیکلت شامل تمامی برند های موتورسیکلت حال حاظر بازار می باشد که خدمات صفر تا صد آن در تعمیرگاه موتورسیکلت گروه پژمان موتور ارائه می گردد.
مراجعه به موقع سرویس دوره ای ( ۲۰۰ کیلومتر ) یا مراجعه قبل از یک ماه به نمایندگی خدمات پس از فروش الزامی می باشد و همچنین تعویض روغن موتور به عهده مشتری می باشد.در صورت عدم حضور در شرایط ذکر شده سرویس اولیه رایگان در ( ۱۰۰۰ کیلومتر ) را هم از دست خواهید داد.
در زمان مراجعه به نمایندگی خدمات پس از فروش برای سرویس های دوره ای مدارک شناسایی از قبیل : کارت ملی ، کارت گارانتی ، سند موتور سیکت (مبایعه نامه) الزامی می باشد.
اطلاعات وارد شده در صورت اشتباه وارد شدن پس از بررسی لغو می شوند و نوبت جهت مراجعه اعلام نخواهد شد لذا در تکمیل فرم دقت لازم را داشته باشید.
امکان اختلال در بارگزاری و لود شدن وجود دارد بنابراین در صورت تکمیل نشدن فرایند نوبت دهی بار دیگر امتحان کنید.
پس از ارسال فرم کارشناسان ما از یک الی ۲۴ ساعت آینده بررسی و جهت اعلام تاریخ مراجعه حضوری توسط پیامک به شما اعلام خواهند کرد. در غیر اینصورت بعد از سه روز کاری می توانید برای پیگیری با مرکز پشتیبانی در ارتباط باشید.(توجه فرمایید به همراه آوردن مدارک موتورسیکلت الزامی می باشد)