سوال دارید؟
« پرسش های متداول »
چگونه میتوانم تیکت جدید ثبت کنم؟
می توانید از قسمت پشتیبانی سایت یا از طریق شبکه های اجتماعی سوالات خود را مطرح کنید.
چگونه میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
جهت پیگیری سفارشات خود بعد از ۴۸ ساعت می توانید با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید و پیگیری نمایید.
آیا میتوانم هزینهی سفارش را به صورت قسطی (اعتباری) پرداخت کنم؟
به دلیل نوسانات قیمت اجناس متاسفانه شرایط اقساطی وجود ندارد.
ارسال بار چگونه انجام می شود؟
بعد از تکمیل فرایند خرید و وارد کردن اطلاعات برای مشتریان داخل استان اصفهان که می خواهند اتلاف وقت نداشته باشند می توانند بعد از دو ساعت از سفارش خود به صورت حضوری مراجعه و دریافت کنند و یا با انتخاب ارسال با پیک به محل حضورشان سفارش خود را تحویل بگیرند. و برای مشتریان در سراسر کشور میتوان از دو طریق: ۱- با در خواست تیپاکس در ۲ الی ۳ روز کاری سفارش خودرا دریافت کنند. ۲ - با درخواست ارسال با اتوبوس در ۲۴ ساعت سفارش خود را دریافت کنند.
قوانین مرجوع و بازگشت محصولات به چه صورت است؟
با توجه به اینکه عکس و مشخصات کالاها کاملا نشان داده شده است ، ما این اطمینان را می دهیم که اگر خلاف موارد موجود در سایت بود کالا در طی ۲۴ ساعت قابل مرجوع باشد. همچنین قطعات برقی و الکترونیکی به جز مواردی که ضمانت دارند قابل مرجوع نیستند. پس خواهشمندیم در سفارش خود دقت کنید مشتریان عزیز می توانید با در ارتباط بودن با واحد فروش یا پشتیبانی ، کالا مورد نظر را در صورت داشتن شرایط بازگشت کالا ، مرجوع فرمایند.
شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟
کد تخفیف بر اساس مناسب های خاص در وبسایت و شبکه های اجتماعی اعلام می گردد.
شرایط همکاری با ما
جهت همکاری در گروه پژمان موتور فرم استخدام به دقت تکمیل نمایید و در صورت نیاز جذب نیرو ، مجموعه رزمه های ارسالی بررسی و با شما تماس بر قرار خواهند کرد.