آموزش موتور سواری (نکات آموزشی موتورسواری)

جهت دریافت خدمات تعمیر تخصصی موتورسیکلت از جمله : مشاوره و ثبت نوبت تعمیرگاهی از طریق دکمه های زیر می توانید با ما در ارتباط باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید

آموزش موتور سواری

در آموزش موتور سواری قبل از هر چیزی باید باید سرویس های اولیه موتور از جمله : بنزین ، روغن ، آب رادیاتور و غیره به طور کامل انجام شده باشد.اول از همه باید از لاستیک های سر دسته مطما باشیم زیرا امکان دارد هنگام کارواش مواد شوینده به آن نفوذ کرده باشد یا هر گونه موارد نفتی وارد آن شده باشدکه باعث درآمدن لاستیک ها هنگام سواری می شود و حتما باید چک شود که کاملا چسبیده با فرمان باشد.

آموزش موتور سواری

در موتور های ریس که وزنه فرمان یا پروتکشن دارد باید حتما تست شود. توی موتور های شهری قلوه ها باید حتما بررسی شود اگر قلوه لقی داشته باشد قلوه گاز توی هر لحظه توی حالت فشار یا تک چرخ برود احتمال درآمدن قلوه وجود دارد مخصوصا زمانی که جفت پاها بالا روی زیر موتور قرار می گیرد.

در موتور های کراس و حتی بقیه مدل ها باید دقت شود که پیچ های روی کرپی محکم بسته شده باشد. در موتور های ریس حتما باید دقت شود که رکاب موتور اورجینال و فابریک موتور باشد اگر شکنندگی داشته باشد یا جوشکاری شده باشد قطعا مجددا خواهد شکست. جهت خرید لوازم یدکی اورجینال می توانید به فروشگاه گروه پژمان موتور مراجعه نمایید.

آموزش موتور سواری گام به گام

در مورد بعدی افرادی هستند که پای خود را هنگام تک چرخ زدن روی اگزور قرار می دهند و سر موتور بالا می آورند که هر لحظه امکان کنده شدن اگزوز از موتور وجود دارد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود به این صورت تک چرخی صورت گیرد.

زمانی که دوستان یا آشنایان از شما درخواست می کنند که به صورت افتخاری تک چرخی برای آنها بزنید یا به طور کلی خودتان تمایل دارید با موتور دیگران تک چرخ بزنید باید مواردی حتما رعایت کنید تا از صحت سلامت قسمت های مختلف موتور مطما شوید.

آچار کشی و سرویس دوره ای موتورسیکلت

در ابتدا باید دست به لنت های موتور بزنید که مطما شوید داغ هستند یا نه که البته حتما مراقب دستان خود باشد چون معمولا در حد سرخ شدن دیسک گرما دارد و باعث سوختگی دست شما می شود مخصوصا زمانی که فردی را هنگام موتور سواری به شما می رسد و موتور سیکلت قطعا از داغی لنت برخوردار هست گزینه بعدی رکاب ها باید چک شود که کاملا سالم باشد و احتمال شکستن نداشته باشد.

لاستیک سر دسته

قبل از همه این موارد باید از تمیز بودن کف کفشتان مطما باشید که موارد لغزنده ، چرب و حتی خیس نباشد که احتمال سر خوردن پای شما بسیار زیاد است. در ادامه وزنه های سر فرمان چک کنید که محکم باشند لاستیک های سر دسته حتما باید کاملا چسبیده باشند زیرا با بالا رفتن دمای لاستیک سر دسته هر لحظه امکان در آمدن آن از جای خود می باشد.

مواردی که اشاره شد اگر دقت نمایید تا ۷۰ درصد از خطراتی احتمالی جلوگیری خواهد شد. جهت تعمیرات تخصصی موتور سیکلت می توانید با تعمیرگاه موتورسیکلت گروه پژمان موتور در ارتباط باشید.

آموزش تعمیرات موتور سیکلت
کلمات کلیدی

آموزش موتور سواری گام به گام ، آموزشگاه آموزش موتور سواری ، آموزش موتور سواری صفر تا صد ، آموزش موتور سواری در اصفهان ، نکات آموزش موتور سواری ، آموزش موتور سواری حرفه ای

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *