گروه پژمان موتور ۱۲ ساله شد!

گروه پژمان موتور 12 ساله شد!
گروه پژمان موتور ۱۲ ساله شد!

۱۲ ساله شدنمان مبارک

بله درست متوجه شدید ۱۲ سال گروه پژمان موتور در کنار شما بود و در زمینه صنعت موتور سیکلت خدمت گزاری کردیم و باعث توسعه در این صنعت بزرگ شدیم که برای شما تجربه شیرین از موتور سواری را به جا گذاشت…

چندین سال پیش هیچ وقت فکر نمی کردیم که روزی در چنین جایگاهی قرار بگیریم و در زمینه تعمیرات فوق تخصصی موتور سیکلت در سطح خاورمیانه قرار بگیریم و همه این ها را به لطف خداوند ، تلاش مستمر و پشت سر گذاشتن چالش های مختلف به دست آوردیم.

در این ۱۲ سال چه گذشت

اینجانب پژمان دشتی در سال ۱۳۹۰/۰۴/۱۰ به صورت انفرادی و مستقل شروع به برپایی تعمیرگاه موتورسیکلت واقع در خیابان سروش اصفهان به مساحت ۱۸ متر کردم و تا سال ۱۳۹۲ در همان مکان مشغول به کار بودم و در سال ۱۳۹۳ به تعمیرگاه ۴۰ متری واقع در همان خیابان منتقل شدم و از سال ۱۳۹۳ تا سال ۱۴۰۰ در تعمیرگاه ۴۰ تعمیرگاه مشغول بودم و اینک از سال ۱۴۰۱ به کارگاهی با متراژ ۳۰۰ متر گروه پژمان موتور در حال فعالیت هست. در تمامی این سال ها به این نتیجه بیشتر و بیشتر می رسیدم که یک دست صدا ندارد برای همین روز به روز تلاش کردیم تا خانواده گروه پژمان موتور را وسعت دهم.

برنامه ما برای سال های آینده

برنامه های زیادی برای سال های اینده داریم که مجال صحبت کردن درباره آن نیست اما مهم ترین برنامه ما برای سال آینده ارائه مجموعه آموزشی در زمینه تعمیر موتور سیکلت می باشد و قصد داریم با مطالبی تخصصی و فوق تخصصی در زمینه اشتغال زایی به مردم کشورمان نقش پر رنگی را ایفا کنیم و جزو کار آفرین های نمونه کشورمان شویم.

بنابراین منتظر دوره آموزشی تخصصی ما باشید و تمامی تلاشمان را خواهیم کرد که به بهترین نحو این دوره را گردآوری و تدوین کنیم که با جزئی ترین نکات آموزشی در این حوضه متخصصین آینده را پرورش دهیم.

ممنون که در این ۱۲ سال کنار ما بودید…

با شایسته ترین احترامات

پژمان دشتی – خردادماه ۱۴۰۲

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *