نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز
نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز
نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز

نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز (گروه پژمان موتور)

گروه پژمان موتور یکی از مراکز نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز می باشد که با توجه به قوانین و مقررات مراکز خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به مردم عزیز ایران می باشد لذا جهت مراجعه به نمایندگی حتما جهت اخذ نوبت به صورت تلفنی با این مرکز در تماس باشید.

شرایط ضمانت و گارانتی موتورسیکلت بر اساس آئین نامه اجرایی قانون حمایت

موتورسیکلت دارای ۱۲ ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر(هر کدام زودتر فرا برسد) گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و ۱۰ سال وارانتی (تامین قطعات و خدمات پس از دوران گارانتی) از زمان تحویل به مشتری می باشد.

رنگ تنه و باک به مدت (۳ ماه)

گارانتی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز به مدت (۳ ماه)

گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز به مدت (۳ ماه)

میزان ضمانت اقلام استهلاکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتورسیکلت مطابق ذیل می باشد

لنت ترمز۲ ماه

صفحه کلاچ به مدت ۲ ماه

زین،طوقه،زنجیر،تسمه وکمک فنر به مدت ۱ ماه

تایر وتیوب به مدت ۱۲ ماه(معادل با ضمانت موتورسیکلت،به شرط وجود نشتی از کارخانه با تایید کارشناس و عدم وجود پارگی یا سوراخ شدگی)

سیم ترمز،سیم گاز،سیم کلاچ،سیم کیلومتر به مدت ۱ ماه

دیسک ترمز ۳ ماه

رادیاتور ۴ ماه

به منظور رعایت حقوق خریداران موتورسیکلت ها در بدو استفاده از محصول ضمانت کارکرد اولیه با توجه به مصرفی بودن برخی از قطعاتی که در آئین نامه حقوق مصرف کنندگان موتورسیکلت ها به آنها اشاره نشده است به قرار ذیل توصیه  می گردد.

کلیه لوازم برقی از زمان تحویل به مشتری  به مدت ۱ ماه که به شرح ذیل می باشد:

ECU و تمامی سنسورها و عملگرها مانند سنسور اکسیژن،استپ موتور و …

سیم کشی انژکتور و  سیستم روشنایی

کیلومتر و قلوه و…

موارد ابطال گارانتی موتور سیکلت 

موارد زیر باعث ابطال گارانتی موتور سیکلت شما می شود :

عدم مراجعه در زمانهای سرویس های دوره ای

خسارت ناشی از تصادفات وحوادث و بلایای طبیعی

استفاده نامناسب از موتور سیکلت (عدم آب بندی مناسب)

عدم استفاده از موتور سیکلت به مدت طولانی

استفاده از روغن، فیلتر و سوختهای غیر استاندارد

مراجعه به تعمیر گاههای غیر مجاز

استفاده از موتورسیکلت در کاربری های غیر استاندارد و توصیه نشده

هر گونه تغییرات ظاهری و فنی از جمله تعویض کمک و…

بازدید های دوره ای موتورسیکلت

بازدید های دوره ای بازه گارانتی موتورسیکلت شما در ۴ مرحله زیر اعمال می شوند :

۲۰۰ KM

۱۰۰۰ KM

۶۰۰۰ KM

۱۱۰۰۰ KM

خدمات ارائه شده در سرویس ۲۰۰KM

تعویض روغن اجباری بوده و هزینه ان به عهده مشتری می باشد.

تعویض روغن گیربکس(موتور های اسگوتر) اجباری بوده و هزینه آن به عهده مشتری می باشد.

بازبینی کلی موتورسیکلت شامل سیم کشی،سیستم انژکتور،روشنایی و …

خدمات ارائه شده در سرویس   ۱۰۰۰KM  یا دو ماه (هر کدام زودتر فرا برسد) که  رایگان می باشد.

 تعویض روغن (اجباری بوده و هزینه روغن به عهده مشتری می باشد)

 لازم به ذکر است که شرط پذیرش در سرویس توسط نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز انجام سرویس ۲۰۰ KM  اولیه می باشد.

موارد فوق صرفا در سرویس ۱۰۰۰ KM  برسی می گردد.

لازم به ذکر است که بعد از دوره  دوم تمامی هزینه ها بر عهده مشتری می باشد.

اقلام مصرفی شامل روغن،فیلتر و … شامل گارانتی نمی باشد و مشتری می بایست هزینه را پرداخت نماید

روغن مورد استفاده در سرویس های دوره ای می بایست از محصولات شرکت جهان همتاسیکلت باشد.

 توجه : عدم انجام سرویس های دوره ای ذکر شده(تعویض روغن ۲۰۰ کیلومتر و سرویس آچارکشی ۱۰۰۰ کیلومتر) در نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز ، باعث ابطال گارانتی موتورسیکلت می گردد و مسئولیت این کار بر عهده مالک خواهد بود.

نمایندگی خدمات پس از فروش نیرو موتور

کلمه کلیدی

نمایندگی خدمات پس از فروش همتاز ، نمایندگی مرکزی خدمات پس از فروش همتاز ، خدمات پس از فروش همتاز اصفهان ، نمایندگی تعمیرات همتاز اصفهان ، لوازم یدکی همتاز ، مراکز گارانتی همتاز ، گارانتی همتاز ، نمایندگی همتاز اصفهان ، آدرس نمایندگی همتاز اصفهان ، قطعات همتاز ، نمایندگی فروش قطعات همتاز ، تعمیرگاه همتاز

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سیزده =