موتور کی یو جی موتور SRK 250 RR دارای یک انجین ۲ سیلندر، ۴ زمانه، آب خنک و ۸ سوپاپ (DOHC) هست و انتقال سوخت در این انجین به کمک سیستم انژکتور دلفی انجام می شود. نسبت تراکم این انجین ۱۲ به ۱ اعلام شده که تراکم بالایی به حساب می آید.حجم دقیق انجین SRK ریس ۲۴۹ سیسی هست و حداکثر قدرتی که میتونه تولید کنه به ۳۱.۵ اسببخار در دور موتور ۱۱۰۰۰ می رسد. حداکثر گشتاورش هم ۲۱.۲ نیوتون متر در دور موتور ۹۰۰۰ عنوان شده.
انتقال قدرت در این مدل به کمک سیستم زنجیر انجام می شود و قبل از اون یه گیربکس ۶ سرعته زحمت مدیریت دندهها رو می کشد. گیربکس این موتور در حالت اولیه و صفر کیلومتر که موتور رو می گیرید کمی سفت هست و دندهها با فشار زیاد جا میخورن که البته با استفاده از روغن با کیفیت این موضوع کاملاً حل میشه.روغن مورد استفاده در این موتور باید گرانروی 10W40 داشته باشه و حجم روغنی که باید در محفظه کارتل SRK 250 RR بریزید ۳.۲ لیتر هست.
این حجم از روغن موتور حجم زیادی برای یه موتور دو سیلندر به حساب میاد و وقتی که از یه روغن با کیفیت هم استفاده کنید، در زمان تعویض روغن و سرویس موتور هزینهی نسبتاً زیادی بابت اون باید بپردازید که به نظرم یکی از نقطه ضعفهای این موتورها همین هزینه نگهداری زیادش هست.
مشخصات فنی موتور QJ SRK 250 RR
ابعاد موتور (طول*عرض*ارتفاع) | ۲۰۵*۷۸.۵*۱۱۳ (CM) |
ارتفاع زین | ۷۸ سانتی متر |
نوع انجین | ۲ سیلندر، ۴ زمانه، ۸ سوپاپ (DOHC)، آب خنک |
حجم موتور | ۲۴۹ سی سی |
حداکثر قدرت | ۳۱.۵ اسب بخار در دور موتور ۱۱۰۰۰ |
حداکثر گشتاور | ۲۱.۲ نیوتون متر در دور موتور ۹۰۰۰ |
نسبت تراکم | ۱۲ به ۱ |
سیستم سوخت رسانی | انژکتور برقی ساخت دلفی |
میزان مصرف سوخت (حدودی) | ۴ تا ۴.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر |
سیستم انتقال قدرت | زنجیر، ۶ دنده |
سیستم ترمز جلو | دیسک ۳۰۰ میلیمتری، ABS |
سیستم ترمز عقب | دیسک ۲۴۰ میلیمتری، ABS |
سیستم تعلیق جلو | جفت کمک فنر تلسکوپی معکوس |
سیستم تعلیق عقب | تک کمک فنر قابل تنظیم |
لاستیک ها | جلو ۱۱۰/۷۰/۱۷ و عقب ۱۴۰/۷۰/۱۷ برند Supermax |
وزن تَر | ۱۹۳ کیلوگرم |
حجم باک | ۱۴ لیتر |
نهایت سرعت (حدودی) | ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت |