کی تی ام دوک ۲۰۰ (نقد و بررسی KTM DUKE 200)

بررسی موتورسیکلت کی تی ام دوک ۲۰۰

کی تی ام دوک ۲۰۰ موتور سیکلتی در کلاس استریت می باشد. دوک ۲۰۰ از یک انجین تک سیلندر ۱۹۹ سی سی ( ۴ زمانه- ۴ سوپاپ) قدرتمند نیرو می گیرد که بسیار پر شتاب می باشد.این موتورقدرتمندترین گزینه ۴ زمانه در کلاس خود است که دارای سیستم خنک کننده مایع است و برای ۲۵ اسب بخار در ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۹.۳ نیوتن متر در ۸۰۰۰ دور در دقیقه مناسب می باشد و موتور به یک گیربکس شش سرعته متصل می شود.

طراحی ظاهری دوک  KTM duke ۲۰۰ به طور کلی شباهت فراوانی با مدل ۱۲۵ داشته و بیشتر تمرکز طراحان بر تقویت سامانه‌های فنی آن نسبت به دوک ۱۲۵ بوده است. طراحی ظاهری دوک ۲۰۰ حالتی عضلانی، اسپرت و کاملا جوان پسند می باشد. حالت کشیده چراغ جلو و مجموعه کاسه چراغ موجب مدرن و جسورانه جلوه کردن نمای روبرو این موتور سیکلت اتریشی هندی شده است. همچنین از رنگ‌های مشکی و نارنجی نیز جلوه بسیار جذاب‌تری به این موتور سیکلت بخشیده است.

مشخصات فنی کی تی ام دوک 200
مشخصات فنی کی تی ام دوک ۲۰۰

کی تی ام دوک ۲۰۰ همچنان از چراغ‌های جلو هالوژنی استفاده می کند. همچنین دارای چراغ عقب LED و نشانگر چرخش LED است. کنسول ابزار کاملا دیجیتال حمل شده است و شامل سرعت سنج، سنج سوخت، مسافت پیموده شده در زمان واقعی، میانگین مصرف سوخت و سرعت متوسط ​​است. چراغ جلو با ظاهری تهاجمی، حالت آماده برای مسابقه و خطوط تیز آن را به حضوری چشمگیر در هر خیابانی تبدیل کرده است.

کی تی ام دوک ۲۰۰ به صورت استاندارد دارای چنگال‌های وارونه WP بسیار سبک و با کارایی بالا است.

با استفاده از آخرین فن آوری، این دوشاخه ها نه تنها در صورت فشار به حد مجاز عملکرد بی عیب و نقصی دارند، بلکه به سواران اجازه می دهند تا به راحتی در مسیرهای طولانی تر از آسفالت عبور کنند.

موقعیت اسکلت موتورسیکلت با تکنولوژی پیشرفته به سوارکاران موقعیت بدنی کنترل شده و در عین حال تهاجمی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد در همه جنبه های سواری تسلط داشته باشد.

سیستم ترمز به دیسک های ۳۰۰ میلی متری جلو و ۲۳۰ میلی متری عقب متصل می شود.

مقالات مرتبط

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *