سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت

سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت
سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت (گروه پژمان موتور)

سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت

برای اولین بار در زمینه تعمیرات موتورسیکلت گروه پژمان موتور سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت راه اندازی نمود تا بتواند به مشتریان خود خدماتی در دسترس تر و پر سرعت ارائه دهد که مشتریان مجموعه با مراجعه به وبسایت گروه پژمان موتور می توانند از خدماتی نظیر نوبت دهی آنلاین ، نوبت دهی مشاوره آنلاین ، خرید لوازم یدکی موتورسیکلت و آموزش هایی در زمینه تعمیرات موتورسیکلت را بر بستر آنلاین تجربه نمایند و از خدمات بی نظیر آن استفاده کنند.

به جرعت سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت در سطح خاورمیانه کم نظیر و بدون مانند می باشد و این مجموعه عظیم به دلیل اهمیت دادن به زمان و هزینه های بالای نگهداری موتور سیکلت تصمیم بر آن گرفت که خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد تا مشتریان ای مجموعه بتوانند به صورت غیر حضوری فرایندهای زمانبر تعمیرات را به حداقل برسانند.

مزایای سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت

دسترسی آسان به تعمیرگاه موتورسیکلت

آشنایی با تنوع خدمات تعمیرگاه موتورسیکلت

مشاوره خدمات موتورسیکلت قبل از مراجعه

تعیین قیمت حدودی خدمات مورد نظر مشتریان به صورت آنلاین

در این مقاله برخی از خدماتی که این مجموعه بر بستر آنلاین ارائه می دهد را بررسی می کنیم تا مشتریان با خدمات مجموعه بیشتر اشنا شوند و تعامل بهتری با گروه پژمان موتور داشته باشند.

نوبت دهی سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت

در این قسمت مشتریان عزیز می توانند جهت مراجعه به تعمیرگاه نوبت به صورت آنلاین دریافت نمایند که توسط تکمیل کردن فرم پذیرش موتور سیکلت این فرایند رخ می دهد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ابتدا باید در صفحه اصلی وبسایت در بالای صفحه قسمت منو خدمات گزینه سرویس تعمیرگاهی را انتخاب نمایند. که در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.

نوبت دهی آنلاین تعمیر موتورسیکلت
نوبت دهی آنلاین تعمیر موتورسیکلت

سپس در صفحه باز شده ویدئو خدمات ارائه شده در این زمینه به صورت خلاصه و مفید در اختیار کاربران قرار داده شده که می توانند با دقت مشاهده نمایند سپس فرمی جهت ثبت نام کاربران جدید طراحی شده است که جهت نوبت دهی در وبسایت الزامی می باشد. (در صورتی که قبلا در وبسایت ثبت نام نمودید و وارد پنل کاربری خود شده باشید نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد و با نام کاربری نمایش داده می شوید)

ویدئو خدمات تعمیرگاهی و فرم ثبت نام
ویدئو خدمات تعمیرگاهی و فرم ثبت نام

در ادامه قوانین و مقرراتی جهت ثبت درخواست نوبت دهی ذکر شده است که قبل از ارسال فرم نوبت دهی حتما باید مطالعه شود در غیر این صورت درخواست رد خواهد شد و نوبتی به فرد درخواست کننده اعلام نمی گردد.سپس فرم را به دقت تکمیل می نمایند که حاوی اطلاعات هویتی فرد در خواست دهنده و اطلاعات هویت موتورسیکلت مورد نظر می باشد که جهت تکمیل پرونده موتورسیکلت و بررسی پشتیبانی فنی مجموعه مورد نیاز می باشد و به دقت باید تکمیل گردد.

توجه داشته باشید در تکمیل فرم دو نوع خدمات تعمیرگاهی در گزینه ها وجوددارد:

خدمات پس از فروش (کارت گارانتی)
امور تعمیراتی

درصورتی که جهت سرویس های دوره ای شرکت صنعتی نیرو موتور و یا شرکت همتاز درخواست دارید باید گزینه خدمات پس از فروش (کارت گارانتی) انتخاب نمایید و اگر نیاز به سرویس تعمیراتی آزاد دارید گزینه امور تعمیراتی را نیز باید انتخاب نمایید.

شرایط نوبت دهی و فرم درخواست نوبت تعمیرگاهی
شرایط نوبت دهی و فرم درخواست نوبت تعمیرگاهی

و در آخر با ارسال درخواست نوبت دهی تعمیرگاهی کارسناسان فنی درخواست را بررسی کرده و از ۲۴ الی ۷۲ ساعت آینده جهت مراجعه به تعمیرگاه اطلاع رسانی خواهند کرد.

نوبت دهی مشاوره سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت

در این قسمت مشتریان عزیز می توانند جهت مشاوره خدمات موتورسیکلت نظیر ( هزینه تعمیرات موتورسیکلت ، خرید و فروش موتورسیکلت ، تعیین خسارت و … ) نوبت به صورت آنلاین دریافت نمایند که توسط تکمیل کردن فرم مشاوره درخواست مشاوره این فرایند رخ می دهد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ابتدا باید در صفحه اصلی وبسایت در بالای صفحه قسمت منو خدمات گزینه مشاوره موتورسیکلت را انتخاب نمایند. که در شکل زیر به تصویر کشیده شده است.

مشاوره خدمات موتورسیکلت
مشاوره خدمات موتورسیکلت

سپس در صفحه باز شده ویدئو خدمات ارائه شده در این زمینه به صورت خلاصه و مفید در اختیار کاربران قرار داده شده که می توانند با دقت مشاهده نمایند.(راهنمای تصویری این قسمت با نوبت دهی تعمیرگاهی موتورسیکلت مشترک است) سپس فرمی جهت ثبت نام کاربران جدید طراحی شده است که جهت نوبت دهی در وبسایت الزامی می باشد.(در صورتی که قبلا در وبسایت ثبت نام نمودید و وارد پنل کاربری خود شده باشید نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد و با نام کاربری نمایش داده می شوید)

در ادامه قوانین و مقرراتی جهت ثبت درخواست نوبت دهی ذکر شده است که قبل از ارسال فرم نوبت دهی حتما باید مطالعه شود در غیر این صورت درخواست رد خواهد شد و نوبتی به فرد درخواست کننده اعلام نمی گردد.سپس فرم را به دقت تکمیل می نمایند که حاوی اطلاعات هویتی فرد در خواست دهنده و اطلاعات هویت موتورسیکلت مورد نظر می باشد که جهت تکمیل پرونده موتورسیکلت و بررسی پشتیبانی فنی مجموعه مورد نیاز می باشد و به دقت باید اظهارات تکمیل گردد.

و در آخر با ارسال درخواست نوبت دهی تعمیرگاهی کارسناسان فنی درخواست را بررسی کرده و از ۲۴ الی ۷۲ ساعت آینده جهت مراجعه به تعمیرگاه اطلاع رسانی خواهند کرد.

آموزش تعمیرات موتورسیکلت
آموزش تعمیرات موتورسیکلت

آموزش تعمیرات موتورسیکلت

در این بخش آموزش های فنی تعمیرات موتورسیکلت به دو صورت در اختیار کاربران قرار گرفته است که بخش اول به صورت رایگان نکات بسیار ارزشمند در مورد مباحث مختلف تعمیراتی وجود دارد و در بخش بعدی به صورت آموزش تخصصی می باشد که افراد می توانند با خرید دوره های آموزشی تخصصی ، این حرفه درآمد زا را به صورت جدی دنبال کنند.

Shop GPM
فروشگاه لوازم یدکی موتورسیکلت

لوازم یدکی موتورسیکلت

در این بخش می توانید لوازم یدکی موتورسیکلت خود را جست و جو کنید و خرید خود را انجام دهید. فروشگاه لوازم یدکی گروه پژمان موتور برتری نسبت به سایر فروشگاه آنلاین لوازم دارد و آن هم این است که می توانید هنگام خرید لوازم یدکی مشاوره از متخصص فنی و تعمیرکار بگیرید که در خرید لوازم دچار اشتباه و گمراهی نشوید.

کلمه کلیدی

سایت خدمات تعمیر موتورسیکلت ، سایت تعمیر موتورسیکلت ، تعمیر موتورسیکلت ، تعمیرات موتورسیکلت ، آموزش تعمیر موتور سیکلت ، صفر تا صد تعمیر موتور سیکلت ، تعمیرات موتور سنگین ، تعمیرگاه موتورسیکلت

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *